Ubezpieczenia okularów
Ubezpieczenie okularów korekcyjnych, w tym przeciwsłonecznych z korekcją, okularów z powłokami ochronnymi bez korekcji z wyłączeniem okularów przeciwsłonecznych, zakupionych jako nowe.
- Suma ubezpieczenia do wartości 5 000 PLN
- Ochronę przed uszkodzeniem oprawek, soczewek lub całych okularów w wariancie Premium
- Okres ubezpieczenia 12 miesięcy
-
Korzyści dla klienta
- Klient zainteresowany ubezpieczeniem nie odejdzie „z kwitkiem” do innego salonu
- Budowanie wśród klientów poczucia troski o zakupione okulary, nawet po opuszczeniu przez nich salonu
- Rozszerzenie ochrony ponad naprawy gwarancyjne – klient nie pozostanie bez wsparcia jak szkoda
- Unikatowa i łatwa okazja do sprzedaży – produkt z ubezpieczeniem.
-
Korzyści dla salonu
- Każda polisa to prowizja dla salonu/ pracowników
- Sprzedawca sam można wypracować dodatkowe dochody przy minimalnym zaangażowaniu
- Wystawienie polisy to rozmowa z klientem o jego potrzebach w miłym otoczeniu salonu, pozostałe formalności zapewnia system
- Wyjątkowa możliwość sprzedaży ubezpieczeń jako agent zwolniony – bez wymogu egzaminów i szkoleń KNF
Zakres ochrony
jakiegokolwiek zdarzenia (wszystkie ryzyka), np.:
- nieszczęśliwy wypadek, np. podczas zabawy, uprawiania sportu czy codziennych czynności
- inne nieprzewidziane ryzyka
- szkody wyrządzone przez dzieci (np. szarpnięcie za oprawkę,)
- szkody wyrządzone nieopatrznie przez nas samych (np. przygniecenie, nadepnięcie czy inne działania nieumyślne)
- szkody spowodowane przez czworonogów, jak pogryzienie
- dodatkowo utrata okularów w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku
Często zadawane pytania
- Kto zajmuje się likwidacją szkód?
- Okulary droższe niż suma ubezpieczenia
- Mam swoje oprawki - czy mogę ubezpieczyć same szkła?
- Kupiłem/am ubezpieczenie, ale jednak go nie potrzebuję
Colonnade, ze wsparciem Centrum napraw – stanowią je renomowane salony optyczne, które realizują kompleksowe usługi naprawy okularów w projekcie. Kontrolę procesu likwidacji szkód, w tym terminowość, zgodność z obowiązującym prawem i działania centrów napraw, sprawują wyspecjalizowani pracownicy zespołu likwidacji szkód Colonnade. Projekt jest realizowany jako usługa Door2Door. Uszkodzone okulary odbierane są od klienta i odsyłane po naprawie/ wymianie na wskazany przez niego adres. Koszt kuriera ponosi Colonnade.
Jeśli klient wybrał okulary droższe niż 5 000 zł i chciałby je ubezpieczyć to nie problem! Suma ubezpieczenia w naszym produkcie równa jest cenie detalicznej okularów, ale nie może być wyższa niż 5 000 zł. Jeśli cena detaliczna Okularów jest wyższa niż 5 000 PLN, to okulary mogą być również ubezpieczone, ale w przypadku szkody odpowiedzialność Ubezpieczyciela będzie ograniczona do kwoty 5 000 PLN. Należy upewnić się, że to odpowiada potrzebom klienta w momencie oferowania ubezpieczenia.
Klient ma swoje oprawy lub chce wykorzystać stare oprawy przy okazji wymiany szkieł - to nie problem! Możemy objąć ochroną same soczewki montowane do starej oprawy lub odwrotnie - można ubezpieczyć nowe oprawy bez soczewek, jeśli te są już objęte ochrona ubezpieczeniową, np. w programie producenta. Szczegóły co jest ubezpieczone określone są w treści zlecenia na wykonanie okularów, którego numer jest wskazany na polisie.
Jeśli klient kupił ubezpieczenie, ale jednak chciałby zmienić zdanie to nie problem! Klient ma prawo odstąpienia od Umowy ubezpieczenia w terminie 30 dni, a w przypadku gdy Ubezpieczający jest przedsiębiorcą – w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Ubezpieczyciel zwróci składkę za niewykorzystany okres ubezpieczenia.
Przenieś swój salon w przyszłość
Rozpocznij swój bezpłatny 7-dniowy okres testowy