• Ilustracja podkreślająca dbałość o klienta w przypadku zakupionych okularów, oferująca rozszerzoną ochronę wykraczającą poza okres gwarancji oraz prezentująca wyjątkowe i łatwe możliwości sprzedaży ubezpieczeń

    Korzyści dla klienta

    • Klient zainteresowany ubezpieczeniem nie odejdzie „z kwitkiem” do innego salonu
    • Budowanie wśród klientów poczucia troski o zakupione okulary, nawet po opuszczeniu przez nich salonu
    • Rozszerzenie ochrony ponad naprawy gwarancyjne – klient nie pozostanie bez wsparcia jak szkoda
    • Unikatowa i łatwa okazja do sprzedaży – produkt z ubezpieczeniem.

  •  Ilustracja przedstawiająca korzyści dla salonów oferujących ubezpieczenia: prowizja za każdą polisę, dodatkowy dochód przy minimalnym wysiłku i spersonalizowana rozmowa z klientem

    Korzyści dla salonu

    • Każda polisa to prowizja dla salonu/ pracowników
    • Sprzedawca sam można wypracować dodatkowe dochody przy minimalnym zaangażowaniu
    • Wystawienie polisy to rozmowa z klientem o jego potrzebach w miłym otoczeniu salonu, pozostałe formalności zapewnia system
    • Wyjątkowa możliwość sprzedaży ubezpieczeń jako agent zwolniony – bez wymogu egzaminów i szkoleń KNF

Zakres ochrony

jakiegokolwiek zdarzenia (wszystkie ryzyka), np.:

  • nieszczęśliwy wypadek, np. podczas zabawy, uprawiania sportu czy codziennych czynności
  • inne nieprzewidziane ryzyka
  • szkody wyrządzone przez dzieci (np. szarpnięcie za oprawkę,)
  • szkody wyrządzone nieopatrznie przez nas samych (np. przygniecenie, nadepnięcie czy inne działania nieumyślne)
  • szkody spowodowane przez czworonogów, jak pogryzienie
  • dodatkowo utrata okularów  w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku

Często zadawane pytania

  1. Kto zajmuje się likwidacją szkód?
  2. Colonnade, ze wsparciem Centrum napraw – stanowią je renomowane salony optyczne, które realizują kompleksowe usługi naprawy okularów w projekcie. Kontrolę procesu likwidacji szkód, w tym terminowość, zgodność z obowiązującym prawem i działania centrów napraw, sprawują wyspecjalizowani pracownicy zespołu likwidacji szkód Colonnade. Projekt jest realizowany jako usługa Door2Door. Uszkodzone okulary odbierane są od klienta i odsyłane po naprawie/ wymianie na wskazany przez niego adres. Koszt kuriera ponosi Colonnade.

  3. Okulary droższe niż suma ubezpieczenia
  4. Jeśli klient wybrał okulary droższe niż 5 000 zł i chciałby je ubezpieczyć to nie problem! Suma ubezpieczenia w naszym produkcie równa jest cenie detalicznej okularów, ale nie może być wyższa niż 5 000 zł.  Jeśli cena detaliczna Okularów jest wyższa niż 5 000 PLN, to okulary mogą być również ubezpieczone, ale w przypadku szkody odpowiedzialność Ubezpieczyciela będzie ograniczona do kwoty 5 000 PLN. Należy upewnić się, że to odpowiada potrzebom klienta w momencie oferowania ubezpieczenia.

  5. Mam swoje oprawki - czy mogę ubezpieczyć same szkła?
  6. Klient ma swoje oprawy lub chce wykorzystać stare oprawy przy okazji wymiany szkieł - to nie problem! Możemy objąć ochroną same soczewki montowane do starej oprawy lub odwrotnie - można ubezpieczyć nowe oprawy bez soczewek, jeśli te są już objęte ochrona ubezpieczeniową, np. w programie producenta.  Szczegóły co jest ubezpieczone określone są w treści zlecenia na wykonanie okularów, którego numer jest wskazany na polisie.

  7. Kupiłem/am ubezpieczenie, ale jednak go nie potrzebuję
  8. Jeśli klient kupił ubezpieczenie, ale jednak chciałby zmienić zdanie to nie problem! Klient ma prawo odstąpienia od Umowy ubezpieczenia w terminie 30 dni, a w przypadku gdy Ubezpieczający jest przedsiębiorcą – w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Ubezpieczyciel zwróci składkę za niewykorzystany okres ubezpieczenia.

Przenieś swój salon w przyszłość

Rozpocznij swój bezpłatny 7-dniowy okres testowy

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zgadzam się